sobota, 11 lipca 2009

Pierwszy wpis!

Witajcie, dzisiaj rusza oficjalnie mój blog, a to jest mój pierwszy wpis. Jak się domyślacie, nie jest to jakiś mój pamiętnik czy dziennik, tylko blog z linkami do śpiewników gitarowych. Zauwżyłem, że w polskim Internecie mało jest tego typu pozycji. A jak już są, to albo się powtarzają, albo są odpłatne. A za co płacić, za pokazanie na jakich funkcjach zagrać dany utwór? Nonsens!
Mam kilka gotowych śpiewników znalezionych w necie. Wstawie też kilka swoich opracowań, ale bądźmy szczerzy BEZ WASZEJ POMOCY SIĘ NIE OBEJDZIE! Jeśli macie jakieś opracowania, to dajcie mi znać, a ja je tutaj zamieszcze. Zwłaszcza jeśli chodzi o jakies piosenki, które się nie powtarzają, jak to zwykle jest w śpiewnikach. Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły, to piszcie - na pewno je przemyślę! W kolejnym poście zamieszczę pierwsze linki. A na koniec jeszcze raz zapraszam do współpracy. Niech nasze gitary zapłoną od strun ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz