poniedziałek, 7 września 2009

Zapowiedzi i nowości!!!

Na zdjęciu ja z moim równie muzycznym przyjacielem i naszymi amatorskimi sprzetami. Gość obok odstawia całkiem niezłe solówki. Ja się tego wciąż uczę, a czasu w życiu mam niestety mało ;)

  • Witam serdecznie tych którzy tutaj zaglądają. Nie ma tu wprawdzie komentarzy, ale z ilości pobranych plików widzę, że coraz więcej osób odwiedza moją stronę. Jest ona nowa, dlatego mało osób o niej jeszcze wie. Ale Ci którzy tutaj zaglądają, nie będą tego żałować! Już wkrótce pojawią się tutaj pozycje gitarowych śpiewników, które nie są do ściągnięcia na żadnej innej tego typu stronie!

  • Już niebawem jako pierwszy pojawi się tutaj wyd. 1 największego śpiewnika grupy Dżem. Później pojawią się kolejne duże śpiewniki poświęcone tylko wybranemu artyście czy zespołowi. Pojawią sie tez nowe polskie opracowania, które nie są nigdzie razem umieszczone na jakimś jednym śpiewniku. Planuję zamieścić kilka tomów takich śpiewników, które zebrałem i opracowałem buszując wszędzie gdzie to tylko możliwe. To bedą absolutne nowości, które są teraz w opracowaniu. Na razie nie mam chętnych do współpracy, więc trzeba trochę czasu poczekać na całą resztę. Ale to nie wszystkie nowości. Pojawią się też nowe śpiewniki z wykonawcami z zagranicy. Uczynie wszystko, by te śpiewniki były o wiele lepiej czytelne, niż te które są tutaj zamieszczone już. Pozostaje wam się uzbroić w odrobinę cierpliwości. Dalej szukam chętnych do współtworzenia tych śpiewników.

  • To jeszcze nie wszystko. Wkrótce też pojawią się "narzędzia", czyli poradniki jak dobrze grać, tabele z funkcjami itp. rzeczy. Wszystko za darmochę! Jeżeli nikt nie pokrzyżuje tych planów, to już wkrótce będziecie mieli jeszcze więcej radości z używania swoich gitar i tej strony. Pozdrawiam i zachęcam to częstych odwiedzin, wkrótce pierwsze nowości ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz