wtorek, 19 stycznia 2010

Dżem - Największy Gitarowy Śpiewnik Dżemu!

http://rapidshare.com/files/337478489/Najwiekszy_Gitarowy_Spiewnik_Dzemu.pdf.html

No i stało się... z dumą przekazuję największy obecnie dostępny w jednej publikacji gitarowy śpiewnik Dżemu mojego autorstwa! Oczywiście miałem wspomaganie w postaci wielu stron Internetowych na których były teksty, chwyty, a czasami jedno i drugie. Trzeba było nanieść poprawki i bardziej dopasować tekst do akordów.Wiele rzeczy można by pewnie jeszcze poprawić, dlatego czekam na wasze sugestie i opracowania utworów, których nie zawiera śpiewnik. Mam nadzieję, że chociaż po części spełniłem wasze oczekiwania. Osobiście może nie z każdymi słowami się utożsamiam, za to muzyka zawsze mi imponowała stąd moim pierwszym śpiewnikiem jest śpiewnik Dżemu. A teraz sami już go oceńcie. Czekam na wasze maile. Wkrótce koljne pozycje (mieszne tym razem).

1 komentarz:

  1. Podesłałbyś mi proszę ten śpiewnik na adres
    jacklouis@onet.eu
    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam
    jarek

    OdpowiedzUsuń