środa, 7 lipca 2010

The Ulitimate Guitar Songbook - 110 piosenek


http://rapidshare.com/files/405475828/Ultimate_Guitar_Songbook.pdf

Witam. Znów jak widać jestem zalatany i nie bardzo mam kiedy skończyć swoje kolejne śpiewniki. Żeby blog nie umarł w żadnym miesiącu śmiercią naturalną, wstawiam śpiewnik który zadowoli po części każdego. Są tutaj różne utwory, których nie ma gdzie indziej. Opracowane są na nuty, riffy (często), akordy i oczywiście teksty. Jest to skan w pdf. Można nauczyć się bardziej profesjonalnie nowych 110 kawałków. A są tutaj prawdziwe szlagiery, jakie? Zobaczcie sami.

4 komentarze:

  1. Kolejny fantastyczny śpiewnik! Już po przeczytaniu początkowych tytułów (Brown Eyed Girl, Dust in the Wind) wiedziałam, że będzie co grać! :)
    Dziękuję, i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że ktoś z nich korzysta ;) Jestem ostatnio bardzo ograniczony czasowo, dlatego tak mało tych śpiewników ostatnio. Inaczej wyobrażałem sobie rozwój tej strony, ale mam nadzieję, że wkrótce się wszystko ustabilizuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Regularnie odwiedzam stronę i cieszę się, że są wstawiane kolejne pozycje. Sam tworzę "swój" śpiewnik, aby mieć przy sobie utwory, które lubię grać, więc gdy skończę z pewnością prześlę, aby również inni mogli z niego skorzystać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam więc na twoje dzieło ;) W sierpniu postaram się parę pozycji wstawić, w tym moją.

    OdpowiedzUsuń